bazen hepimiz parçalanırız,çoğu zaman dış etkenlerdir sebebi ama bazende kendi kendimize parçalanırız bölünürüz.halbu ki aslolan hep bizken buna izin verme dönemleri yaratırız içselleştiririz,bu parçalanmalardan çıkmanın bazense en kolay yolu empatidir benim için...yansıyanın yansıtandan daha önde olmasının da tek sebebi budur işteee...

1 Kasım 2010 Pazartesi

VAN_ DYCK bittiii işte:)

VAN_ DYCK_portrait MARCESSA  264.5cm*124cm
yıllardır röprödüksiyon yapmamanın verdiği tedirginlikten sıyrılıp,bir öğrenciymişcesine sanki ilk defa bir ressamın-resmini-resmedicekmişim gibi bi heyecanla başladım...
çokda uzun olmayan hatta bi çoğunuza göre de çok kısa zamanda çözümlememnin zevkini yaşadım...
her röprödüksiyon gibi bu da benim için çok öğretici ve keyifli oldu ....

1 yorum:

handankoltuk dedi ki...

...önce oturup yansıyanın ile yüzleşmeyi öğrenmen gerekir tüm gerçekliklerini belki ozaman çözmeyi başarabilirsin...
evrenle konuşuyorsun ruha sesleniyorsun ..çok sevdim ...
buda ruhun matemetiksel çözümü olsa gerek ..can dostum tebrikler